Friday, March 25, 2011

:: Tiga Puluh Lima ::



Oh.....saye sudah kene tag dengan Cik Kin la.....
dan bersempena 35 hari lagi nih....ai buat je la ye ...

5 Nama Samaran
  1. Hani
  2. SyaHoney
  3. Raden
  4. Sya
  5. Cinta

5 Tarikh Penting

  1. 5 September
  2. 18 June
  3. 16 February
  4. 29 April
  5. 1 May

 5 Perkara Saya Buat Semalam

  1. Bekerja dengan bersungguh3
  2. Tulis Blog berkali kali pasal HADA LABO
  3. Makan
  4. Nak cuci kuresya tapi tak jadi
  5. Tido

5 Perkara Buat Saya Heppi

  1. Berjimba jimbo dengan Family&Frens
  2. Berdeting ngan Incik Pinky
  3. Autoshow
  4. Makeup Kereta
  5. Track Test/Sprint Test

5 Sebab Jawap Soklan

  1. Kene TAG ngan Cik Kin
  2. Jawap je la dah kene TAG kot
  3. Nak balik...tapi belum boleh balik
  4. tak de kije
  5. Bosan

5 Orang Yang Saye Nak Tag

  1. Kak Alona
  2. Cik Nad
  3. Cik DL
  4. Cik I'Z
  5. Cik VinKy



dah siap..leh tido!

5 comments:

Nadya Zahid said...

hye dear...tq coz tag i :)
very sweet of u ;)
tp i dah buat tag ni dah aritu beb...

Dia.Honey said...

hahahahha..dah buat ke?? tak tau dah nak tag spe..main tarammm ponnnnnnnnnnn :P

nad : ai tak pegi tau BBF gath

Nadya Zahid said...

hheehheh :) dah buat yang
ye ke?awat u xgi gathering..kalao x bleh bergossip2..hhahaahah

Dia.Honey said...

nak p cengganeee hari tu ai ada kat taiping...fitting kat sana...ai takoot la sebenarnya....ai takut MUA dia disaster....waaaaaaa

VFN said...

aku malas nak buat...
ahahahahahaa

Top Post