Wednesday, March 23, 2011

:: Luahan Hati - 36 Hari Lagi ::

Ini adalah satu entry ala-ala luahan hati. Sikit kene mengena ngan citer ai nak kawen nnt.
Well...well...well....hurmm mana nak mula ek??

ai dah ada ramai kawan yang dah berkahwin yang ada anak yang beranak pinak dengan banyak pun ada. ai happy untuk pihak mereka. Dalam semua semua tu yang ai jadik Miss Match adalah lebeh kurang 5-6 pasangan. Dan dalam semua semua kawan kawan ai yang kawen tu ...standed la yang happy pappy...yang sedangkan lidah lagi tergeget..semua pun ada.

Kalau pikir kuat kuat ai sometimes jadik cuak dok pikir apa akan jadik lepas kawen nnt. Will i get what i get this whole time? dapat ke ai berjimba jimbo macam ai hemo hemo skang? adekah market ai akan melonjak naik? adekah apekah dan macam macam lagik lah...semua yang baik buruk semua ai dok pikir dok bayang...jadik takoot pon ada.

FYI, ai kenal my Incik Pinky pun tak lama...tak selama semua semua orang yang sebelum Incik Pinky. Yup..i'm a very FRIENDLY PERSON!!! Hahahahhha.....katakanlah ai kapel then ai CLASH sekejap je nnt dapatla yang baru..petik petik je..tak de hal la! Tak guna pun sedeh lama lama buat sakit badan je...itu prinsip ai lepas ai CLASH ngan Mr Wong satu ketika dulu..bila ai dah belajar merana atas kebahagiaan orang lain selama setahun lebeh la jugak...last-last bila ai jumpa Abi...terus ai berubah..i dun care anymore ape orang nak cakap pasal ai..PLAYGIRL ke ape ke..lantak korang la...yang penting ai HAPPY!



Tapi most of the time..kalau ai berkapel...ai mesti kene CUKUR..ai tak tau kenapa. Hurmm...ai lak leh jadik bodo..relakan je diri di cukur. Sampailah satu hari..ai berkapel ngan Mr Kitty yang agak lahanat orangnya...time tu la ai tersedar..SAMPAI BILA ai NAK HIDUP CENGGINI??? so ai pun amik keputusan untuk TAKKAN LAGI ULANG KESALAHAN YANG SAMA!


..dan tak lama lepas tu ai berjumpa dengan Incik Pinky. The story is really SHORT...sangat PENDEK..pertemuan pertama..pertemuan ke dua..pertemuan ke tiga ai dirisik oleh Incik Pinky. Pertemuan seterusnya kami BERTUNANG....dan sekarang sudah hampir setahun kami bertunang. Kami akan di nikahkan 2 hari sebelom tarikh anniversary pertunangan kami iaitu pada tarikh anniversary pertunangan Parents ai.



Berbelas berpuluh kali ai keciwa..last3 ai bertemu ngan orang yang ai kenal sekejap je dan banyak lagik nak di explore pasal Incik Pinky nih. Ai tengok kawan2 BBF/B2B yang lain berkapel dua tiga empat lima enam tujuh lapan tahun..ai?? tak sampai cenggitu pun...mungkin DAH JODOH ai kan? hehehhehe....at least dia leh terima ai seadanya..dan ai jugak begitu.



Hopefully ai n Incik Pinky akan kekal sampai Syurga. InsyaAllah...
Hurmm...agak cuak menunggu 36 hari lagi..FUH FUH FUH










**** uolls tunggu je la ENTRY ai pasal semua ex ex ex ai ye...hehehehehe


2 comments:

  1. hehehheh...
    im happy for u gurl :)
    smoga u dapat yg terbaek :)

    ReplyDelete
  2. trimas nad ...mmg terbaik pun..hehehe

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post