Wednesday, March 9, 2011

:: Jubah Pengantin ::

Pagi ni i dok pk...i tingin lak nak pakai jubah dress moden morrocan for majlis sambut menantu nanti...bukan ada bersanding2 pon..just makan beradab n kenal kenal ngan sedara mara n frens n bergambar.....sesway tak korang rasa?

if so....korang ada suggestion tak kat mana nak beli jubah VASSSSS untuk ai yg glemer nih! hahahahha







macam lame pon ada gak..hurmmmmmmmm



n kalau la dapat yg macma beinda pakai nih....aduuuuuuuuuuuhaiiiiiii thanks to ARMA ABD RAHMAN










update : 28/10/2011

trimas to pok cik gugel & http://abayaelegan.blogspot.com








Mintak tlg KLIK iklan di bawah
untuk menderma kepada saye (nak tambah duit tabung ni).....
Trimas

V
V
V




3 comments:

miey anna said...

seswaiiiii sangat dear..ai pon suke..trngn nak buat baju nikah..ngee ^_^

Hunny Kitty said...

cantikkan???? tapi ada sorang member ai tu mak dia baru balik mekah..sebijik mcm bienda nyer jubah mak dia belikan

eikin mokti said...

cntik la jubah bienda dgn jubah putih pic yg first tu... taw x kat mn tailor yg pndai wat cm tu... hihi

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...