Saturday, March 12, 2011

:: Frenzy House 2 ::

Kali ni aku nak paparkan kat korang koleksi gambar umh Dr Fenzy yang aku tak habis upload tu hari...aku masih tak puas hati sebab aku tak masuk dalam sana...hurmmm

so enjoy the picture.....any question??
tanya je macam biasa!


 pokok pokok yang dah naik setinggi rumah!


 tangga dari garaj untuk turun ke rumah utama...kat tangga ni dulu la ada member kene sampuk....akibat mulut dia yg CHOY! (kes tahun 2008)

 tengoklah betapa gelap nak turun kat tangga tu

 edited version of my BFF nak turun tangga...dah Mirul dah warn dia supaya jgn turun..tapi dia turun gak.akibatnya?? balik tu kepala dia berat macam demam n migrain sampai la esk harinya.......hurmmm....dia terlangkah seswatu??? langgar seswatu?? tak tau la...



 Robin..ikootkan hati dia ..mmg dia nak redah masuk je tuh....tapi GEAR di badan tak mencukupi....so dia amik amik ramdom snap je...


 kawasan bawah tangga garaj


 pintu/lorong utama nak masuk bagunan rumah utama

kawasan bangunan utama rumah...G floor....rumah ni mmg luas dan besar dan mewah satu ketika dulu


 keadaan bangunan utama/rumah utama dari garaj....bayangkan betapa lawanya rumah ni dulu...


 hutan tebal yg dah naik tinggi sampai garaj...rumah tu tiga tingkat ye kawan2




 pokok pisang yang menyeramkan....sebab aku nampak seswatu di situ~





next episode aku akn hidangkan gambar rumah ni waktu tahun 2008 masa first time aku pegi.....

3 comments:

  1. Ada apa dengan pokok pisang tu?

    ReplyDelete
  2. wow
    bapak la...bwah tanah...dah gile2 terasa nk g rmh tu plak minggu ni...
    jap2,pe fb u eh..?i rase dlu i pnrh add u dlu...leh bgi email u balik x...?xingat la name u kat fb ni..hahahaha(sbb klu leh,u cube bgi direction yg clear abis,direction yg bagi kt blog i aritu still xclear la...hahaha 8-)

    ReplyDelete
  3. gimi : kat pokok pisang tu ada benda macam api warna merah ai nampak..


    shadow : ai dah add u la...Raden Galoh Cendera Kirana

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post