Thursday, March 10, 2011

:: 50 Hari ::

Sebelom ai mengakhiri 10 Mac 2011
ai nak cakap seswatu.........










Pejam celik pejam celik...


Dari 245 hari ke 50 hari lagik



50 hari lagik aku nak nak jadik bini orang.......
bila pikir macam kelaka pon ada orang akan panggel ai PUAN ...macam bangga pon ada
selama ni kalau kat rumah tu nak kentut ke nak korek idung ke nak loncat-loncat ke nak bangun tengahari ke tak nak bangun ke nak balik ke tak balik ke semua RILEXXXXXXXXXXXXXXXXXX je....

skang ni dah nak jadik lain....
dalam bilik dah tidur berdua...jangan aku tetibe bangun pagi menjerit sebab ada mamat tidur sebelah aku dalam bilik aku kat rumah aku dah la nanti.... hahahhaha

hurmm....macam tak percaya je....lagik 50 hari...






Jeng









Jeng







JENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

4 comments:

~ mizzAmy ~ said...

waah... lagi 50 hari jer. good luck dear for the preparation.

Dia.Honey said...

haah 50 je lagik....trimasss trimas....

VFN said...

lagi 50 hari lagi aku kena pakai pink!!!
aarhhhhh

Dia.Honey said...

nak meraikan raja sehari kotttt

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...