Thursday, July 21, 2011

:: Trimas Incik Pinky ::

ni actually adalah sebuah ENTRY lama aku ...autopost ni masa aku pertama kali berjumpa ngan incik pinky..kelaka je bila baca!!! hahahahaha





:: Si Merah Jambooo ::


sewaktu opst ini diterbitkan aku kemungkinan besar tiada di tanah lumpur....aku berada jauh diperantauan mencari ketenangan hati aku ni .......
semoga aku selamat pegi dan kembali.....
semoga aku akan lebeh tenang bila balik KL nanti...
semoga aku akan lebeh menghargai hidup aku.
semoga aku larat nak g kije esok kalau tak selammm aku MC!!! hahahahhahahaaa....
aku mungkin sedang berbaju bulu ketika ini menikmati pemandangan yang indah dengan angin sepoi sepoi bahasa menyapa wajahku...oh indahnya!!!


bersama sama aku seseorang sahabat yang banyak mendengar....kije dia dengar ke tanpa komplain apa apa selain dari memberikan jawapan yang POSITIF sahaja.....menikmati secangkir kopi/teh sambil berbicara soal kereta....wakakkakakakkak aku suka KERETA!!!! weweweweeeeeeeee~


Trimas buat incik merah jambu yang membelanja aku kali ini. trimas jugak kerana telah mencadangkan percutian yang tak berapa nak dirancang ini. trimas jugak kerana sentiasa nasehatkan aku supaya tidak berlumba....cocok mencocok kereta tebo yang lain ataupon ferari cik puan CTNs tuh....trimas jugak kerana selalu ingatkan aku...aku seorang perempuan...bukan lelaki. Trimas jugak kerana telah selalu bersusah payah menghabiskan kredit serta menaikkan bil tepon ospis kerana aku ske kaco kamoo di mespes!! Trimas jugak kerana telah menompangkan aku dengan kereta merah jamboo kamoo seperti kamoo yang jamboo bersama jamboo jamboo dari tapah road. Nanti fotoshoot jangan lupa jadikkan aku modelnya ye!!! Trimas sekali lagi kerana ingatkan aku bahawasanya memandu selaju 180km/j boleh membawa maut kerana semata mata sakit hati dan tercabar ade jantan keberet yang kerek nak berlumbaa ngan aku. Trimas juga kerana selalu faham dan buat buat faham. Trimas sekali lagi....heeeeeeeeeeeeee~




7 comments:

Renee Meow said...

aaaa schweetnyerrr.. time ni mesti hati tu berbunga2222 kannn.. ngeee.. ;p

Hunny Kitty said...

sangat berbunga ok! hahahhaa

~ NANA ~ said...

wow jiwang karat! kekekeke

fitria said...

hhehe sweet la u..

Nisa' Azman said...

soooooo sweet.. ^_^ hehe..

Ini Kisah Tia said...

wahaaaa . boleh tahan . lasak gilosss :)

Hunny Kitty said...

nana : mmg pun hahahahah
fitria & Nisa : hehe trimassssssss
tia : hahahahah jom jumpa..leh kita men loncat2

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...