Saturday, July 9, 2011

:: B E R S I H ::




di sebabkan "korang" la aku tak leh nak pegi jalan2 bawak kureSya...
di sebabkan "korang" la aku tak leh nak pegi kenduri kawan aku!
di sebabkan "korang" la aku kene pegi jemput laki aku kat puduraya naik TREN!
demmit!!

tapi tak jadik sebab JALAN TUTUP SEMPENA BERSIH yg BODO tu! (sila KLIK sini) ..so kene pegi amik kat jalan DUTA...tah macamana keadaan sebenar sebab ni autopost!

PINK is BETTER!!
PINK make PEACE!

4 comments:

anak abah said...

comel pulak helo kitty bebadan org digi. hihi. naseb sy tgl kat johor. ;-)

mira blur said...

haiisshh!! menyusahkan betul..

Syima Syaz said...

pink represent keamanan lah dear...good!!!

Hunny Kitty said...

yupp truuu truuuu

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...