Monday, July 4, 2011

:: Live - Abang Buah & EyraLicca Reception ::

Sekali lagik dengan sekali lafaz....menjadi suamilah abang Buahku......tahniah to both of  you!!!!





i was at the reception yg bertempat di DEWAN BAHASA & PUSTAKA....even kecil but meriah giler!!!!!
part paling besh...ALMOST EVERYTHING D.I.Y and sendiri punya tau!!!


look at the simple yet nice pelamin....sendiri bikin!!!!


me n my abang buah n Kakak Ipar Eyra


family belah perempuan......ce tengok sape yg ade tuh?!!! hehehehhe


kek...pinkyDoo...but sayang tak sempat nak rasa




look at the baju....dua2 sendiri bikin n sendiri punya....i was shock mendengar harganya!! rasa macam nak buat majlis sekali lagik je....the dress is long siap ada train...i love the detailing!!!







sila klik untuk tgk gambo yg beso ye....suke benda kat pinggang tu.....


antara door gift..coklat!


karas!


trimas TAG.....DIY sudah!


more coklat!


tat nenas


london almond


piring syantek!!




me n the mempelai...minus the man beside my abang buah....yg tu my fren..my hubby tak de time ni dia bekerja....


not to forget ................



me and this handsome guy!

2 comments:

  1. wahhh terer la buat pelamin sendiri!

    yup simple but nice :)

    ReplyDelete
  2. hehe tau tak pe...ai siap tanya berapa RM kerusi tu...dia ckap RM400 je...ohh barulah ai tau

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post