Tuesday, April 26, 2011

:: Teaser - Tempat Mengawan Part 4.1::

Sebelum ai sambung drama bersiri pasal tempat mengawan nih....baik uolls tengok muka ai yang comel ni puas puas dulu....hik2






ni adalah gambar cik adik comel sebelum dia keluar pegi parti bujangan dia yang di hadiri oleh semua kawan kawan dia yang bujang trang tang tang malam itu...tema parti ..TIDAK DIBENARKAN MEMBAWA PASANGAN ANDA..DAN PERKARA INI ADALAH RAHSIA!

hahahahhahaha........enjoying my beautiful BUJANG status for the last time to the MAX!!!

trimas to olls yang hadir malam berkenaan...dan buat giler ..terutama kes kat kedai mamak kat shah alam tuh......selammmm je suh org tu sambung meja...lepas dia dah sambung masing2 bertempiaran larik...hahahh CABUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!! macam haremmmmmmm!!!!!





ini pulak sambungan DRAMA bersiri : Tempat Mengawan



ehhhh...bersambung la pulak.....hahaha..tunggu yeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...