Sunday, April 24, 2011

:: L I M A ::



banyak lagi benda tak settle.....esk have to runner hantar ayah ai pegi spital....ai have to take an early leave....lepas tu kene runner kan diri pegi print signboard arah tunjuk jalan...lepas tu kene kemas bilik habis2san...pasang kapet....lepas tu kene runner carik prop untuk pelamin..ada lagik skit nak settle...

lagi? lagi? ohh..kene kemas rumah bagi habis...

tolong bungkus doorgift ...

cuci pinggan mangkuk gelas nak guna untuk hari nikah/sanding...macam ada lagik je benda tak settle....hoooooooooooooooooooooooooooo


4 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

dah dekat dah tue....
relax....
huhuhu

Hunny Kitty said...

relax??

uhuuu...mmg takkan dapat relax la lalinkkkk.....esk have to runner hantar ayah ai pegi spital....i have to take an early leave....lepas tu kene runner kan diri pegi print signboard arah tunjuk jalan...lepas tu kene kemas bilik habis2san...pasang kapet....lepas tu kene runner carik prop untuk pelamin..ada lagik skit nak settle...

lagi? lagi? ohh..kene kemas rumah bagi habis...

tolong bungkus doorgift ...

cuci pinggan mangkuk gelas nak guna untuk hari nikah/sanding

u tak kesian ke kat ai?? (rasa nak nanges)

e k i n ♥ y u s r i said...

lor....
nak ekin tolong ke ai?
tp nak tlg ape ea?

Hunny Kitty said...

tolong bungkus barang

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...