Tuesday, June 7, 2011

:: Telur Rebus ::



Cantikkan telur rebus tu????



biasanya kalau telur rebus ni memang sangat la lazat!!!!


tengok la warna kuning telur yang menggiurkan tu!!!!




telur rebus yang enak di makan begitu sahaja!!!



tapi hari ni....hari ini....aku tengok telur rebus je rasa macam nak MUNTAH!!!

apsal tah!!!

sampai skang rasa macam nak muntah sambil taip entry nih.....

sangat choi!!!

adekah kerana terlalu banyak melihat kelibat TELUR REBUS sepanjang cuti skolah akibat orang kawen melampau2???!

6 comments:

KuNanGKuNanG said...

ha..ntah2 dah ada isi kot..he3

~ NANA ~ said...

eh camne blh jadi bentuk love gitu? ngeee


muntah???? jeng jeng jeng :P

kAmi dAn mEreKa said...

kalau telur rebus ni,

kite suka makan telur kuning je,

telur putih kite kasi mak,

hoho

Hunny Kitty said...

KK & NaNa : mmg jeng3

nana : bentuk love tu mcm menarik kan? (sambil tahan rasa nak muntah terbayangkan telur rebus)

glazsliper said...

kalo tgk telur rebus bntuk helo kity msti x muntah.. meh cni akk buatkan.. nnti akk tag kt hani haha... pstttt ade isi kot.. p cek pi cek

Hunny Kitty said...

akk....telur muka helo kity tak muntah kot..sbb bentuk tak standed!! heheheh....minggu dpan la cek

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...