Monday, June 6, 2011

:: Post-Wed 1 ::


Picture by : Aizat Amir (www.aizat.net)
PhotoG : Aizat Amir
Theme : All white/Real Life
Location : Stesen Keretapi Kuala Lumpur & China Town

Assalamualaikum & salam sejahtera untuk semua tak kira B2B atau exB2B atau sesape je la...
Mari kita bercerita pasal my 1st ever post-wed!!
Ai tak de pre wed pre wed ni...tak de busget nak buat..Rm10 orang offer pun tak buat sebab tak de budget n tak de masa!

maka dengan itu ai memilih untuk berPOST-Wed..senang skit..dah SAH leh over2 skit!!!!

ceritanya :

seawal jam 0800 bertempat di Stesen Keretapi Kuala Lumpur ai n my hubby bertemu dengan Mr Aizat..yang tinggi lampai..berkulit sawo matang dan murah senyum tapi kurang bercakap...hehehhehehe...mungkin sebab hari ahad jadi tak berapa ramai orang kat KTM pagi tu...kami berposing di tepi jalan..di tengah jalan...di tepi tangga dia atas tembok...di bawah pokok..dan merata tempat sekitar KTM KL....

lepas dari KTMKL....aizat tanya nak pegi mana? terus je cakap..CHINATOWN jom!
dengan comelnya kami membawa aizat naik keta kucen kami ke chinatown....berposingposing kat chinatown pulak...ai ni jenis tak de hal depan org ramai...!!


2 comments:

~ NANA ~ said...

fiwittt....lawanye dia....sweet gitu :)

Hunny Kitty said...

lawa ke? mana ada

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...