Monday, June 27, 2011

:: HornyMoon!! ::


Back from our HornyMoon trip - Pangkor!
masih malas nak buat kerja
masih terasa hati di pangkor tertinggal di teluk Dalam! hahahhaa
masih rasa tak leh blah bangun sorang diri lepas hampir seminggu bangun tidur berteman....
masih malas nak update blog...!
rasa macam nak tido..malas nak kije....
perut meragam2
hurmm.....tu je la...bai! :P

12 comments:

~ NANA ~ said...

wahhhh bestnye dia asyik hornymoon :P

Hunny Kitty said...

pegi dekat2 je nana....tak de wit sgt nak jauh2

Miss Marea said...

heheheh best nye hornymoon..hehehe pagi2 bangun ade teman hik hik... :P

upload la lagi pic heheheh (sebuk je i ni kan..) ahahhaha

Hunny Kitty said...

nanti ai post ekkk...hehehhehe

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,gembira betol die...
hehehe

Hunny Kitty said...

musti la...nak bby nih..hahahaha

UyaRayza said...

bestnyeee bercuti ehhhhhh hehehehe..x sbr nk kawennnn

Hunny Kitty said...

cepat uya....cepattttttt hahaha

Rafiqa Rizqin said...

best nye.. nk kawen tp calon xde lg.. haha :D

http://ladyfiqa.blogspot.com/

Hunny Kitty said...

nnt ada lah tuh

.:shura shushi:. said...

Gombak kat mane??
kat pangk0r tdo mane??

**i f0llow u :)

Hunny Kitty said...

gombak kat bandar dalam...
pangkor tido kat blue bay

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...