Monday, February 28, 2011

:: Busy Bee ::

Hujung minggu aku kali ni sangat busy..mengalahkan busy kalau pegi autoshow....terlepas 2 autoshow kali ni...satu KBS kat putrajaya satu lagik audio battle kat Taiping...it's ok la bukan rejeki kot kali ni...

Sabtu :
aku busy dekat b'day party mien...tapi seronok sebab Triffle aku laris!! hehehehee..lepas ni nak bukak bisnes triffle la!!! ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~













 


Ahad :
Aku busy menguruskan function org tatkala aku menjadi host+penyanyi bidang terjun kat satu garden wedding kat Banting nih...serius shit lawa giler pelamin anganku itu!!! hahahhahahaha

 

balik dari job terjun aku tu..aku lepak ngan member2 kucing aku kat bagan lalang..tengok sunset..seterusnya acara makan beradab beramai2 sangat happy walaupun penat serta makeup aku setebal dinding konkret semalam!!!!


 My BFF mencuba ilmu jalan atas air








My KittiansLove ....
Isnin :
Kije dan mengantok! Sekian!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post