Thursday, February 17, 2011

:: Semoga Abadi ::



present yg aku kirimkan kat dia melalui post laju selamat sampai sudah pada 16.2.2011 - Alhamdulillah
dia cakap dia terkejut patut la aku beriya-iya suh dia pegi kejar van pos laju tuh!!! hahahahahha..ada aku kesah? aku nak barang sampai kat dia on the DOT! hehehee

coklat...tie..butang baju melayu and that special printed postcard by ME! :p

yg kelakarnya..ibu mertuaku itu leh pegi canang satu taman perumahan cakap aku hadiahkan macam2 kat the ONLY son dia sempena anniversary 1st kitaorg...siap pegi tunjuk lagi amenda yang aku bagi...mak aiiii......
maka dengan itu segala ahli kabinet bersetuju yang aku ni adalah seorang WANITA yang ROMANTIK!

Lawak King sungguh la!!!!!

tak kesah la ape2 pon yang penting dia SUKA! tu je aku nak........ehehehehehe

dats all folks!

Doakan Jodoh kami kekal sampai syurga ye...amin~

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post