Wednesday, February 23, 2011

:: Isu Kek Kahwin..again?? ::


Wedding cake telah menjadi isu ON & OFF bagi aku buat masa ni...sedang aku google google ....sekali aku terjumpa this one blog...blog che pah...ewahhhhhhh .....dan aku terpandang imej di atas!!! macam jatuh cinta pon ada nih hahahhahahaha......

lepas tu aku terfikir lak.....aku nak kek hello kitty tapi yang cenggini ...agak2 boleh buat tak??????
lepas tu aku pikir ke aku nak buat kek kereta (macam nak sambut b'day anak la pulak)
hurmmmm...sekarang aku dah kompius....harap BANTU! TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG~

i really need this kind of cake topping.....tapi dalam malaysia..mana nak cari?!





mana nak carik yg cenggini?! T_T

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post