Sunday, February 13, 2011

:: Bukan 1tapi 2!!!! ::

Ku pikirkan 1 tapi 2 rupanya.....


tadi abang POSMEN datang...bawak bungkusan (macam biasa..kat level aku ni akulah yg paling banyak abang posmen lawat....mmg champion!)

kat sampul tu tulis (seperti dalam gambar)




 aku sengeh2 la...heheh Alhamdulillah..sampai dah rupanya...Trimas Cik Rose!!!!
aku pon terus la bukak........Ya Allah memang cantik...........






lepas tu aku nak masukkan la balik tudung yg cun ni dalam sampul....sekali aku nampak seswatu.......


jeng



jeng






jengggggggggggggggggggggggggggggggggggggg







trimas la Cik Rose oiiiiii....ku pikirkan 1 tapi 2 rupanya....syukur sangat2...
trimas soooooooooooooo much!!!




ciom cik Rose pai lemas!


sangat lawa okkay....nanti nak pakai ngan baju kaler ni yg adik ai hadiahkan kat ai....khelasss laaaaaaaaaaaaa

2 comments:

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post