Sunday, February 20, 2011

:: Broga Hills ::

Seawal Jam 0300 aku n Kitty Community berkumpul kat Saujana Impian untuk memenuhkan impian kucing kami untuk menawan Broga Hills...

Sedikit sedutan perjalanan kami semua ...




Kechik...Min + Zeli = Tunggu


Kenari Dzeli




Yang ni mula2 je semua orang xcited....tunggu la...



 meredah kebun kelapa sawit
 baru beberapa meter

 dah stat masuk hutan






aku yang hampir jatuh....nasib baik hero aku ada taime nih

wak @ Dzeli yang dah jadik orang minyak.."aku dah tak nak naik broga lagi!"


dah siang....dapat tawan Broga...bangga seyyy walaupon terpaksa jadik spiderman la cicakman la...


muka xcited sbb dapat tawan Broga


Me n Cik Nane...BFF forever!


aksi turun Broga



 Kitty dah nak balik~








Hero of The DAY "Broga ni tak mencabar LANGSUNG! Aku tak penat pon!"






Konvoi...bukan balik..tapi serang Gabai pulak!
















No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post