Tuesday, February 1, 2011

:: 9 bulan yang lepas ::

Hari ni genap lebeh kurang 9 BULAN aku dah jadik tunang orang...macam tak percaya pon ada.....


dugaan3 bertunang dah aku tempuhi dengan kemarahan..ketenangan..kelawakan dan macam-macam lagik.....siapa yang dah pernah bertunang atau sedang bertunang paham la maksud aku nih..so sediakan diri korang selengkapnya MENTAL dan FIZIKAL untuk menghadapi fasa ini..........


..dan 9 bulan yang lepas











11 bulan yang lalu 
di pertemuan pertama kami....



dan kerana ini


kami jatuh CINTA 





walaupon perkenalan kami sangat singkat....so far Alhamdulillah...




menunggu....2bulan ++ untuk bergelar PUAN KITTY pulak.....huuuuuuuuuuuuuuu sungguh tak sangka dan BERDEBAR2 dan menggelabah dan JADIK TAK ORGANIZE!!! 


dapat ke aku realisasikan WEDDING KITTY aku ni??? mintak2 lah...doa2kanlah ye..
AMIN~

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post