Friday, February 4, 2011

:: Kemas Gobok ::

Aku baru selesai kemas gobok/almari baju aku dari jam 10 pagi tadik...skang dah 1630. Banyak betul SAMPAH....tu belom habis kemas lagik tu...ada lagi satu kabinet...hahahhaa baju3 lama yg dah tak nak pakai aku dah asing kan....JEANS2 Besar gedabak aku pon ...aku dah asingkan...sampai aku tunjuk kat adik aku baju n jeans lama aku sambil berkata 'Ni Baju orang ke baju RAKSASA?!' hahahhahahaha dasat sungguh aku maki diri sendiri.....so....skang ni tinggal 'workstation' aku yg dalam bilik nih..katil lama..baju2 dalam kotak bawah katil...4 drawer kat kabinet yg perlu di CLEARkan....tu je la kot....and some re-arrangement untuk baju2 aku dalam almari nanti..wanna make some lil' space for my future roomate...hahahahhahaha dah pesan ngan dia tak yah bawak baju banyak2..nnt baju aku tak de tempat lak nak letak!! hahahhahha Tetttttttttttttttt..........


tegoklah besar mana jeans ngan baju aku dulu.....MENAKOOOOOTTKKKKKANNNNNNNNN~




No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...