Thursday, February 24, 2011

:: Khairul Fahmi Che Mat @ KFC @ Apex Kene Terajang Dekat ... ? ::




semalam aku n the kitty gang pegi tgk bola kat kedai makan..semangat masing2 pakai baju ikoot warna tema...mula2 tgk keadaan cool aje..sebab Malaysia dominate the game...mamat2 tersangkut troli terjatuh kat KLIA tu main mcm tak serius je....well~ layankan aje...

sampailah saat Malaysia kene KAD KUNING ...panas ati skit la....tetibe beberapa kelip mata lepas tu.......binawe kapet tu leh pulak terajang KFC!!!! mak chiiiiiiiiiii~ ape??? dia ingat tak sakit ke??? cuba kita terajang dia lak tgk...tapi tak tau la kalau2 dia pakai suar besi dalam sana kan?? kan??? anyhow....pengadil bagi dia KAD MERAH! rasakan...nak sangat kan terajang anak orang? dah kene buang padang..........

selebehnya..it is a good match sebab Malaysia 61% ++ dominate the game...tapi kita tunggu la serang balas derang 9 Mac 2011 nanti kat Pakistan lak...huuu hopefully tak de sape kene terajang dekat TETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT lagi...bak kata pengulas semalam 'ohhhhhhhhhh khairul fahmi che mat telah di tendang di bahagian sulit!!!!!'

komentar paling kelakar : bla bla bla pemain pakistan bla bla bla..dia nampak ok je....~


HAHAHHAHHAHAHA terbaik la bang~!!!!!

Sila KLIK sini kalau tak percaya sape terajang sape

1 comment:

Solahuddeen said...

salam.
tahniah Malaysia atas kemenangan tersebut. Saudari, boleh tak saudari link blog saye di blog saudari atas dasar gambar tu? penat saye edit gambar tu, hehe. orait. time kaseh k.

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...