Saturday, February 26, 2011

:: Hello Kitty Guest Book ::

Lagi satu benda yang belum di buat2 ..sebab hujung minggu aku dipenuhi dengan aktiviti yang tak berkaitan langsung dengan perkahwinan aku yg ada lagik dalam 60 hari je...apsal aku buat rilex je nih?? tapi macam macam nak...itu nak ini nak...semua nak hello kitty...konon semua nak D.I.Y tapi....pegi buat benda lain....hadeyh la aku nih....

ok sebelom aku mengondem diri aku dengan lebeh lanjut meh la aku nak coretkan sedikit sebanyak pasal guest book yang aku berangan nak buat nanti.....



lebeh kurang cenggini ke nanti????? Kiddy sangat kottt



akan ku lekat heart shape pomander tu kat depan cenggini (mentang2 la dah tau cenggane nak buat pomander)


what do i actually need??

1) card board
2) ribbons
3) manik2
4) bunga sakura
5) heart shape gabus
6) kertas lukisan saiz A4 or any paper yg tebak saiz A4
7) hello kitty & dear daniel picture/small plushies
8) picture of me me me me me and him
9) gun glue


selebehnya pegi binding je! hahahhahaha


and my rough idea :







4 comments:

  1. wah comel nye guest book hello kitty nt :)

    ReplyDelete
  2. hehhe tunggu je..bahan2 belom beli...haha busy giler hujung minggu~huuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. tak terdaya aku nak DIY. tolongggggggg

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post