Thursday, May 26, 2011

:: Review : MUA Majlis Sambut Menantu > KaK Aleeya ::

Masa majlis sambut menantu sepatutnya ai menggunakan khidmat air tangan Zana De Touch, tapi di sebab kan benda yang tak dapat di elakkan. Terpaksa guna khidmat orang lain. Ai berkeras tak nak amik khidmat KAKAKABANG yang kat butik baju pengantin tu sebab...ermmm kalau ai tak cakap sekalipun forsure uolls tau kenapa kan?

so..dekat Taiping, ai menggunakan khidmat air tangan Kak Aleeya. From Aleeya Studio. Ternyata resultnya tak menghampakan.




sesape yg dok tepen ke dok mana2 ke nak khidmat kak Aleeya...terus je call dia : 019-5503980
dia pun leh amik2 gambar....sekian!

4 comments:

ElyaElmo said...

napa taknak gune khidmat kakakabang..nak tau gak!!!hihih

Hunny Kitty said...

kakak abang kat butik tu macam disaster skit....hahahah sbb tu tak mau....choi!

didieadila said...

photoshoot tu by dorg jugak eaa ;)

Hunny Kitty said...

kak Aleeya n hubby dia mmg ada tawarkan pakej potosut..tpi masa kawen ai both majlis ai suh adik sedara ai je amik gambar (CANDID STAR)

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...