Wednesday, October 21, 2015

:: WW - Mandi Sintok ::

Orang bandar kebanyakkan mesti tak tau apekejadah mandi 'sintok' tu kan?

Sintok pun confirm tak pernah dengar.

Meh ai belanja gambar...yang macam ranting melingkar kat limau tu la sintok.

Ia digunakan oleh bidan kampung untuk buat air mandian untuk ibu dalam pantang.

sekian.

4 comments:

Rizziela said...

2x pernah mandi... lepas bersalin dulu..paling latest 4thn lepas

ALoNa CintamaniszLite said...

Akak bila dok Taiping ni baru tau pasal sintok ni, hehe.

Nurul Arifah said...

ad jual kat mNe ye sintok ni

Hunny Kitty said...

Nurul..biasa kat kedai2 org india ada

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...