Tuesday, October 13, 2015

:: Maafkan Mama, Mimi ::

Siang tadi sembang-sembang dgn mak kat phone. Tanya pasal Mimi. Lalu hati tertouching.
''Mimi tido lewat sangat semalam. Mcm tak boleh tido pun ada. Dari tengok tv pai dah tak tau nak tengok apa. Main tab pulak sampai tak tau dah nak tekan apa'' antara ayat mak.
''Mimi pulangkan tab kat mak, dia tanya mama mana? Mak kata mama kat hospital. terus dia tunduk diam mcm tak tau nak kata apa. dia tanya lagi, papa mana? papa p hospital tgk mama...dia diam lagi. terus p baring kat tilam''
terus berderai air mata ai ni.
Mimi...mama mintak maaf.HUWAAAAAAA.....!

3 comments:

InaYusoff said...

sedehnye baca..

u tak keluar hospital lagi ke?...

memang takleh transfer hospital KL?..
sampai bile kat sane...

mrs kayrul said...

Sedihnya...

DYatie ABakar said...

Semoga cpt sihat awk..

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...