Saturday, October 17, 2015

:: Syukur Allah Menduga Kita ::

Pejam celik pejam celik sekejap je masa berlalu. Duduk dalam Bilik Teratai kat wad 12, HSJ ni kadang-kadang hari ngan tarikh pun dah tak tau. Yang tau sampai masa bagi susu kat anak.
Terima kasih kepada semua yg sudi menjenguk ai walaupun baby masih lagi dalam 'balang', jutaan trimas pada yang tak jemu membantu...Allah je yang dapat balas budi uolls.
Saban hari mommies dalam bilik teratai ni silih berganti. Ai je yang tak keluar-keluar dah hampir sebulan ni. Tapi yang bagusnya since day 1 ai check in, most of mommies kat sini support each other.
Masing-masing ada cerita sendiri. Dan sepatutnya kita bersyukur dengan dugaan yang Allah beri. Ada anak-anak dalam wad 12 ni yang keadaannya tak tertanggung kita melihatnya.
Zana,Ba'e, Dik Not, Kak Aien, Adik Ee n Fadh, Wawa, Scha, Reen, Ajim n Min, Pidah n Baien, Una n Hubby dan semua yang curi-curi masa datang n bantu ai selama ai kat sini trimas sangat.

nota kaki - Cik....tq datang tadi. tapi maaf sgt  tak dapat nak keluar jumpa Cik. Bidadari tak nak duk diam pulak hari ni....huuu~
p palang s: ingat! Allah takkan duga kita kalau kita tak mampu laluinya.

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post