Wednesday, January 20, 2010

:: Haruskah?? ::

"you can see my heart beating you can see through my chest i'm terrified but i'm not leaving..."

Yeapppp aku terrified....
wanna know what? benda yang aku simpan simpan selama ni akhirnya aku luahkan jugak. Atas dorongan kawan kawan dan exboyfren....
Tadi dalam 1-2 jam lepas aku berbual panjang dengan saiko. Aku cakap segalanya yang benar dipehak aku. Dia mendengar.
Tapi aku sebagai seorang perempuan lain yang kawan kawan aku katakan 'seorang yang tak pernah nak jaga hati sendiri asyik jaga hati orang lain'
have to put muhself in her shoe...aku tau dia terasa sangat dengan statment statment halus aku.
"Kitty cakap ko exGF dia...."
"Ko kene faham...aku dah 9 tahun dengan dia..."
Saiko asyik ulang ayat yang sama...sampai aku dah buat buat muka masa aku bercakap dengan dia.
Aku malas nak bergaduh sebab dok pikir dia belom habis pantang.
"Apapun terjadi Kitty tetap milik aku" - itu bukan ayat aku...tapi ayat saiko.
FINE ... FINE .....
aku jawap : Biar Allah tentukan semua tu
dia kata : ko rasa kitty sayang kat ko?
aku jawap : yes...dia sayang kat aku. tapi dia kesian kat ko sebab ko ngan dia dah 9 tahun
dia kata : ko tolonglah respek aku as awek dia
aku kata : dia kata ko exgf dia...

memandangkan aku tengok perbualan ni takkan ada ending if kitaorang berdua asyik cakap benda yang sama....maka aku pon terpaksa keluarkan ayat ayat politik.
Aku malas nak panjang panjangkan hal...even aku diam diam keluar air mata jugak. Aku leh dengan saiko dah nanges teresak esak.
Tetibe teringat artikel tentang MEROYAN yang aku baca semalam. Simptom simptom memang dah ada.
Cepat menangis...asyik menangis...cepat tertekan...cakap benda mengarut2...asyik cakap nak bunuh diri....nampak/dengar benda yg bukan bukan...insomnia...
woooooooo.......kata miss Vinko..."BIARKAN DIA MEROYAN!!!! KO TU SAMPAI BILA NAK JADIK BAIK?? LEMBUT HATI?? KO AJE YANG MELEPAS!! ASYIK KO JE!!!"
ye..antara tamparan dan cabaran yang hebat bagi aku.....tapi aku tak reti nak jadik SELLFISH!! cenggane nih??????

Last last saiko habis kredit....dia sempat anta aku satu SMS saiko....
"tak pe arr scha..thanks sbb terus terang. aku terima semua ni, ko ppm ko kene faham perasaan aku..ko kene respek aku sebagai awek dia..."
haruskah aku teruskan untuk bercakap/berhujah dengan orang yg aku rasa dah tak berapa nak waras?????
asyik suh aku respek dia as THE GURL in kitty's life ......atau aku layan je la....
AWEK..AWEK..AWEK...........siapa yang dulu g main kayu tiga siap amik gambar kat dalam bilik sama sama??? bukan aku kan???
Dah tu skang...??
aku lagik ke mangsa nih??
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~

Aku pilih derita merinduimu!

2 comments:

F A R Y N said...

kalau gf,buat apa menjalang tido ngan jantan lain..bangangnye betina!

Dia.Honey said...

ko rilexxxxx....ko rilexxx.....huhuhuhhu takoot aku ngan ko nihhhhhhhhh

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...