Sunday, January 10, 2010

:: Mak Kata......::

Selamat pagi ahad yang permai!!!
Hopefully permai la hari nih....if not....entah la it will ruin muh weekend selepas impian aku berbujang musnah mlm kelmarin!!!!


Malam tadi aku telah diarahkan untuk melawat si saiko. Siap kene bawak nasik ngan lauk orang patang lagik tu. Kononya nak happykan dia...nak buat kawan dengan dia and buat dia rasa disayangi. Memula bergaduh jugak dengan Mr Kitty. Last last macam terpaksa mengalah.

Aku sampai je ...masuk bilik. Tengok minah tu tengah berselimut. Fine lah...tapi SEKSI yang amat. Terus aku sound 'Apasal pakai cenggini?? Kalau masuk angin nanti...kan susah??? Rambut tu apasal main sepit sepit je???? Rambut kene ikat ketat ketat la.....'
Kata nak sehat cepat....diri tak nak jaga. Mak aku kata...orang yang kes cenggini penjagaan PANTANGnya kene lagi rapi dari orang bersalin normal. Mak aku kata lagi kalau tak jaga bebetul mau mau demam...kalau demam tu bertambah teruk leh MEROYAN!!! Nak ke??? Nak ke???????????? Aku tak nak!!

Malam tadi sekali lagi aku dipertemukan ngan MAMAT BOYA tu...MR Kitty sendiri mengaku yang Boya mengajar dia benda yang bukan bukan. AKU BENCI MAMAT TU!!!! Aku just senyum kelat je..malas nak kasik komen panjang panjang. Sebab aku tau Mr Kitty tengah skendel dengan pompuan BOYA! CELAKA betul!!! Tak pe..we will see nanti bila Mr Kitty dapat susah! Hadehhh laaaa ske beno nak carik pasal!

Hari ni pagi pagi aku dah bangun. Nak pegi AUTOSHOW.....itupon Mr Kitty cakap aku leh naik keta dia..IF NOT aku dah plan nak MERAJUK!! Later aku nak kejutkan Mr Kitty bangun....till then...WHATEVER!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post