Wednesday, January 6, 2010

:: No Cayunk....No... ::

Aku sebenarnya agak TACHING dengan perangai Mr Kitty sejak sejak dia rapat ngan budak B0YA ni!!!
Bukan apa...even muka ada ala ala REEFA+DAMIEN tapi dia adalah seorang umat yang hati aku cakap TAK BOLEH PERCAYA!
Ok..FYI .. Mr B0ya ni dah kawen - BARU DUA (2). Sorang bini kat Penang. Soang bini kat Pandan Indah. Yang merisaukan aku adalah. Dia ni suka hasut
Mr Kitty dengan kerja kerja yang tak berfaedah!!!! Siap jadik supplier CD Blue lagik!!! - HARAM JADAH betul!!!
Yang paling besh...malam kelmarin masa aku lepak dengan derang. Dah la aku kene pow...bukan tu je. B0ya ni leh on FB dia kat E71 dia dan tunjuk kat aku betapa ramai PEREMPUAN dalam FB dia!
Yang lagi besh!!! Dia siap ngayat sorang awek ni depan aku!! SETAN tak?!!!
Aku tak ske Mr Kitty kawan dengan dia! Tapi ... derang berdua dah rapat semacam. Aku tak sure kenapa.
Mungkin B0ya ada janji nak bagi pompuan kat Mr Kitty kot. Yang aku tau dan rasa (hati aku cakap nih) B0ya just nak gunakan Mr Kitty untuk naikkan nama dia dalam dunia otoshow.
Rasanya dia baru nak main kereta. So dah ada orang leh kenekan...silakan je la!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...apa lagi dugaan yang datang nih?!!!

Semalam Mr Kitty tak jadik g Seremban menemankan si Saiko tu. Mr Kitty cakap hari ni baru nak pegi. Aku call tadi tak angkat pulak. Tengah tido lagi gamaknya.
Malam tadi FIRST TIME EVER aku tolak pelawaan Mr Kitty untuk keluar bersama. Entah.....tak tau kenapa aku ada GUTS untuk say NO!!!!
Bukan apa....terdengar nama B0ya terus ilang MOOD!!!!



I'm so sorry,,bukan sengaja..but i have to say NO this time. Not tonite cayunk..not today....so sorry.....

Apa lagi nak jadi nih?!!!!

..dan sebenarnya jauh dalam hati aku ada RALAT dan kesedihan yang tersembunyi....*sigh*

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post