Tuesday, January 5, 2010

:: Aku dak Baik ::

Tadi siang aku kene marah dengan Mr Kitty...habis habisan dia mengamuk dengan aku - tanpa sebab!!!! Padahal aku cakap dah habis lembut. Agaknya dia tingin nak dengar kelangsingan suara aku yang bisa mambuatkan speaker hempm dia pecah gegendang telinga dia berdarah dan terus pekak seumur hidoop agaknya. Tapi macam biasa aku SABAR!
Aku tau dia tengah kusut....
dan disebabkan aku malas nak bertekak...aku hantar SMS cenggini kat dia :

"Saya cuma nak pesan kat awak. Nanti awak jaga dia baik baik. Jangan bagi dia mandi air sejuk. Makan kene jaga...ayam tak buleh. Makanan sejuk tak bolah. Kalau tak tau...nanti apa apa tanya saya ok....jaga diri awak tau. Sayang awak!"

Baik tak aku?? Baikkan?? Mana nak carik awek macam aku nih?? Bf nak g jaga exGF pon leh rilex lagik.....Hmm....

Ape yg bakal jadik lepas ni....aku berserah je lah........





No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...