Monday, January 11, 2010

:: Berita Hujung Minggu ::

Aku sebenarnya tengah marah dengan mespes yg hanya membenarkan aku mengupload gambar one at a time...!! Macam haram!!!
Barai la nak upload satu astu dah la gambar beratus ratus!!!!!
Hari ahad semalam telah menyaksikan aku yang agak kecewa dengan permainan POLITIK AJL!!!!!
Kalau nak diikootkan lagu yang menang tu leh dikategori sebagai KAVER SONG yang mana pengacara sendiri cakap..lagu tu asalnya dari sebuah lagu KOREA!
Well...whatever!!
Dah la pembukaan macam SIAL sebab diSIALkan oleh lantunan suara yang paling CHOY dan teramat HAREM!!!!!
Pendek kata..AKU TAK SUKA!!!!!! Merosakkan lagu dan suasana....leh nampak la ko terkacip kacip kat stage tuh!!!
Tapi aku nak SALUTE abang Pejal Taher aku walaupon seperti OKU tapi dia tetap grand dan tetap kuat semangat!!!
Korang perasan tak rata rata artis semalam yg buat performance..semua nak pakai ala ala Mikel Jekson...tak pon nampak macam WARRIOR apa tah....
Rambut tak yah citer la baik pompuan baik lelaki masing masing dah muka macam kene rogol...!!!

Ok..cerita pada siang Ahad. Aku ke UKM atas urusan AUTOSHOW dah la aku salah tempat menunggu....lawak king je aku nih!!!
Padahal aku sampai 0830 disebabkan salah tempat aku pai tempat sebenar 0930...hari buduh aku kott semalam. Dah la kejoot Mr Kitty tak nak bangun bangun.
Dah kekurangan satu kereta kat AutoSHow tu. Sampai kat UKM dekat dekat tengahari. Aku setup kereta semua siap. Terus g melepak lepak. Panas GILA!
Rasa macam kulit dah tertanggal!!!
Kat autoshow je semalam leh habis RM50 - beli air je punya pasal!!! Mangkok betul!!!!!
Dah la sampai tak muat kawasan autoshow tu....banyak sangat kereta XTREME!!!! Nasib baik kereta aku kecik cenonet macam aku jugak!
Lepak punya lepak...masa aku tengah tengok kawan aku setup PASSO dia..rambut aku kene tarik!
CIS KEK!! Macam sial je kan?? Mr Kitty sampai tersengeh sengeh dengan si Boya...dua dua berbaju MoonEyes..heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee AKU BENCI BOYA tuh!!!
Last last dalam kul 1630 Mr Kitty ajak aku balik. Aku terpaksa balik la even aku sebenarnya nak melepak lagik.
Mr Kitty ajak aku teman dia balik Nilai jap. G amek sweater si saiko tu.
Sampai KL dalam kul 1730. Aku terus balik rumah dan berehat rehat sampai waktu AJL.

Dan lepas je AJL aku terus tido...sampai pagi dengan nyenyak!
Sekian berita hujung minggu.........

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post