Friday, January 8, 2010

:: Bujang Bujangan ::

2 jam yang lepas aku menghantar Mr Kitty kat sg besi...hantar pakai kereta dia...hahahahaha. Dia nak balik somban katanya ada urusan ngan pak su dia dan esok pagi pagi nak uruskan miss saiko. aku pesan macam macam ngan dia...sebab kesian pon ade dalam hati nih....tapiiii bio laaaaaaa.
Tak sampai beberapa menet. Mr Kitty anta SMS 'I'm gonna miss u' aku nak gelak pon ade nak senyum pon ada nak nanges pon ada...aku bio je....
Lepas dari tu aku g kedai Bobo..melepak dengan kawan kawan Mr Kitty. Semua dok tanya mana dia...aku ckp la dia balik kampung. hak hak hak solo molo aku seminggu nih!!!!!
Maka esok bermula lah hari bujang saya!!!
woot!! woot!!

ohh lupe nak cakap...abang Rela dah start tepon tepon aku balik....hadehhhhh


No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...