Friday, January 22, 2010

:: Bertahan ::

oraitttt...
korang nak tau apa berlaku selepas aku confess perkara sebenar pada si saiko????????
Perkara yang amat menarik berlaku!!!
Aku otw nak balik rumah. Mr Kitty call....dengan suara serius "apa awak bagitau dengan saiko?"
aku cakap la aku tak kasik tau apa apa...sebab aku tau akibatnya. Cuma aku yang agak tak ready nak
tanggung akibat perbuatan aku!
Last last kitaorang bergaduh besar!!!!!
Bertubi tubi Mr Kitty call dan SMS berselang seli dengan si saiko....naik JEMMMMMM hempom aku!
Aku pulak busy menangis. Aku SMS Mr Firfy dan Cik Puan Wani. Wani call aku...berjurai jurai air mata aku.
Tup tup 30 minit lepas tu Wani sampai rumah. pujuk aku sambil sambil tu inbox hempom aku dah FULL.
Mr Kitty mengamuk ngamuk dalam SMS dia. Aku wat tak tau. Saiko tak ngamuk kat aku
tapi dia telah play COOL dengan cara yang menakootkan!
Ada lebeh kurang 50 miskol dari si saiko. Last last aku angkat hempom aku depan WANI....LOUDSPEAKER!
Kitaorang berdua.....dengar....dengar dan dengar.....
"Aku rasa minah ni dah meroyan la..." itu kata wani.

Letak hempom je ....Mr Kitty call
"Ngape saya call tak angkat???" dia macam nak jerit jerit
Aku pon bagitau kenapa.
Last last dia cakap cenggini : dah la....bagi la otak saya tenang.
Aku pon SMS dia aku cakap : apapun keputusan awak saya respek. Saya tak ada niat nak sakitkan hati awak. nak kecikkan hati awak.

Lepas dari tu dengan kelewatan 1 jam.....aku g jumpa client aku. Nasib baik kawan kawan.
Kalau orang yang aku tak kenal....mampos!!!!
Kitaorang berbincang sambil berkaroke. Dalam kul 2330 urusan selesai.
Mr Kitty call dan pujuk aku. Lega sikit hati. Tapi tak berharap sangat.
Perkara yang berlaku bakal buat kami berdua rapat atau semakin jauh. Itu aje.

Khamis : Kami berdua ke Banting. Aku buat part time JOB terjun. Design body stiker untuk kereta.
Lawak je. Seharian aku dengan Mr Kitty. Dari job buat stiker. Sampai main boling 5 game (trimas to incik Psunk yg belanjo)
Miting dengan boards of director Cranckers. Dan berlumba dengan swift standard yang tak laju.

Kami adakan heart to heart session. Cakap punya cakap. Sembang punya sembang. Aku yang bendul ni pon
bagitau dia pasal si Sarah Jantan. Aku dah malas nak simpan. Dia perlu tau. Dan aku juga baru tau kenapa dia dah tak kawan
lagi dengan Sarah Jantan. Aku agak kecil hati dengan statment MR Kitty. Sampai aku menangis.
"Sampai bila saya nak jaga hati orang lain?? hati saya????" aku selamba menangis depan dia....kat meja makan depan orang ramai!
Nak sangat??? Hamekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!
Apa statmentnya....biarlah rahsia. Ekekekkekekekke
Masa nak balik "Awak lupakan apa yang saya cakap tadi. Kita hidup macam biasa. Tipoo kalau saya cakap saya tak sayang awak. Awak pandai jaga hati saya. Awak faham saya. Cuma kadang kadang awak ni bendul sikit ngan blur. Jodoh kita? Biar Allah tentukan. Tapi dalam hati saya sekarang ni memang saya sayangkan awak"

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post