Thursday, November 12, 2009

:: Sakit Tekak ::

Hari ini aku dengan rasminya akan bercuti sehingga RABU minggu depan.
Aku sakit.
Tekak aku buat hal.
Aku dinasehatkan makan ubat secara berterusan dan berehat.
Tekak aku bengkak dan luka.
Buat kawan kawan...korang akan merindui suara lunak aku ini.....maafkan aku.
Mr Kitty sound aku tadi bile aku offerkan diri nak hantarkan lunch kat dia.
Dia cakap "dah tau sakit ..tak sehat jgn ngade ngade nak merayap je kije Honey...duduk rumah. Makan ubat. Tido....."
Doa mak aku juga makbul kerana di atas kesakitan ini aku terpaksa CANCEL trip aku ke MEDAN!
Tapi hari hari aku akan di hiasi dengan aktiviti ke LHDN dan KWSP mungkin juga JPJ nanti.....hadehhhh hadehhhhhhh~
Nak makan...tapi tak lalu.....huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuuu

ini sedikit rangkuman dari kejadian malam tadi :


No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post