Wednesday, November 18, 2009

:: Aku pun ada JIWA::

Tadi MP telefon aku. Ada dalam 5 perkara yang dia highlight kat aku.
Memula dia sampaikan berita pasal adik kitaorang si Karl xcident malam senin lepas yang mana keretanya 'LANDING' baik punya atas devider besi jalan raya.
Bukan landing upside down....tapi landing macam kapal terbang mendarat!!!
PELIK TAPI BENAR!!!!!!

Lepas tu MP tanya lagi. Aku skang ade masalah ke?
Aku tanya apsal? Dia cakap pasal status aku baru baru ni kat FB - aku cakap ohh ade minah nak kaco (refer to ANAconda)
Lepas tu MP bagitau dia skang sebuk ngah work on cutover system putra LRT for the 4-car-tren. Siang malam dia kije -kesian!!!
Lagi??
Soalan maut dari MP "aku cakap ko jangan marah.....dia tu bebetul nak kat ko ke?"
Suprising.......aku terkedu.
Aku tanya MP balik "Kenape????"
"Tak de la..kitaorang risau .."
"Risau pasal?"
"Risau takoot ko kene game lagi..."

Feeling aku tatkala itu???
Rasa macam Teetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!
"Aku bukan ape...kalau ko tanya aku. Aku rilex je..aku ta de hal..yang lain lain la skang nih.."
Hmmm.....hmmm.....

Malam tadi Firfy pon sms benda yang seolah-olah sama.
Katanya bukan dia yg komplen la...yg ngadu hal tu adelah si DODOL ...hmmm.....
AM I DAT IMPORTANT?!!!!!
Haihsssss.....................~!!!

Really hargai korang sayangkan aku.
Aku pon sayangkan korang. Terharu beb bile tau benda nih.
But....aku baru nak moved on dari idoop lama aku.
Yes indeed aku tau korang takoot aku kene GAME.
Cos korang dah tengok separuh dari drama yang aku berlakon setakat nih.
Korang tak tengok yang dari mula mula dulu..kalau korang tengok rasanya korang tak bagi aku BERCINTA pon!

Know what...deep down inside. Kadang kadang aku rasa macam lonely eventho aku ade korang yang sanggup kongsi susah senang ngan aku.
Aku sedar aku ada lebih dari satu family yang care pasal aku. Care sangat sangat!
Sangat sangat aku hargai.
But as i said before...aku tingin gak nak ade BF....a REAL BF bukan skandel..bukan BFA..bukan kekaseh gelap dsb.
Tipoo la kalau aku kata aku tak jelous each and everytime kita lepak ramai ramai...masing masing bawak awek.
Aku? Sorangggggggggggggggg jugak. Depan tabir ke belakang tabir ke....TETAP sorang!

well...ini luahan perasaan aku yang terdalam. Jauhhhhhhhhhhhhhhhhhh sangat dari dalam relung hati aku.
Sometimes...something better left unsaid.
Dan selama kita semua bersama sama hampir 3 tahun nih (setiap masa..setiap hari/minggu/bulan/tahun [we are too close to each other])....aku simpan je dalam hati aku dalam dalam macam harta karun.
Aku tak nak ade sape sape yang terasa satu hari nanti.
Tapi ape yang aku fikir akhirnya terjadi.
It's either korang takoot kehilangan aku. Atau korang memang tak leh terima aku ade sepotong kehidupan aku sendiri yang mana aku mahu hanya ada aku dan dia di situ.
Kali ni..aku mintak maaf sebab aku tau korang terkejut kerana aku buat keputusan aku sendiri tanpa notify any of you guys..kecuali Mrs MP (she knew the story).
Entahlah....terdetik dalam hati aku ni....rasa macam tak nak bagitau korang - siapa dia kali ini.
Tapi orang cakap...sampai bile aku nak sorok kan??
Terjodoh dan terjumpe dengan korang malam di AMBANG itu hari.
Korang dah tengok orangnya. Korang dah duduk semeja makan dan bersembang.
Dan aku tau korang banyak pikir -ve dari +ve!

Do you guys know how long i have to wait for this???? It's like 'THIS IS YOUR MOMENT, HONEY!'
tolak kisah penipuan Ulam Raja terhadap aku. Tolak kisah sedeh pemergian anak raja yang sorang tu. Tolak tolak tolak semuanya.....
Tinggal yang serius aku kira.....dia adalah yang ke-3.
i've been waiting for this moment lebeh kurang 8 tahun.
Feeling sama macam pertama kali aku jatuh cinta kat Mr Wong dulu.
Yes....yes...yes...i know...i know lain semua kaki JEKPOTT!
Dats y aku tak count 'em in.
Kalau nak dikira....berapa puluh orang dah aku jumpe aku sendiri tak sure.

Sekarang korang dah memeberi satu impak dalam hati aku.
I LOVE YOU GUYS...you're part of my soul.
Tapi boleh tak bagi aku sedikit peluang...sedikit aje peluang untuk aku nikmati personal life aku.
I really need this guys.
I really need your prayer.....korang takkan kehilangan aku.
Doakan aku bahagia kali ini. Doakan bertemu jodoh aku kali ini.
Sampai bile aku nak terlopong tengok korang je?
Atau sampai bile aku nak usung korang bawak jumpe semua orang yang nak ngorat aku and at the end of the day - NOTHING?
Sampai bile aku nak hidup sorang sorang tanpa partnership?
Aku pon ade jiwa...............

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post