Friday, November 6, 2009

:: Abang Rela ::

Ada orang cakap aku ni terkene simptom DARAH MANIS.
Tapi aku lak rasa aku terkene BADI kawan kawan aku yang kene pinang...yang kawen..bla bla bla...
Aku rasa macam terlupe citer satu benda. Hari ini disebabkan hari Jumaat dan aku MALAS nak buat kije..aku citer pasal :
ABANG RELA
Jeng jeng jengggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg~
Abang RELA ini aku kenal dalam dua minggu lepas dekat DATARAN SEREMBAN - dekat MAJLIS PERBANDARAN SEREMBAN tu...haah dekat PARKSON.
Aku bukan nak berkenalan sangat pun....tapi dah dia dok follow ke mana aku pegi.
Padahal dia kene JAGA kawasan EVENT..last last JAGA gerak geri aku pulak!!!!!!
Abang RELA ii orangnyer KURUS..TINGGI..berkulit COKLAT TERANG...sekali imbas macam kawan aku yang dipanggel BOY PeeJay. Hmm...
Hari hari dia SMS aku...Kadang kadang Miskol.
Tapi semalam dia call aku....
Hai awak.....
Tengah buat ape?
Dah makan?
Saya baru balik dari Pejabat RELA Seremban
Bukan senang nak dapat botfriend RELA tau - WOOT!!!!!!! Masa bile aku jadik GF ko? (itu soalan aku la)
Eh.....ermmm saya nak cakap segan...tapi sudi ke awak jadi GIRLPREN saya?!!!!! - NAK MAMPOS!!!!???????

itu antara percakapan Abang RELA pada aku.
5 minit lepas letak tepon dia SMS - SAYA SUKAKAN AWAK.......
Aku tak balas....
Malam tadi dia call - 30kali Missed call kat tepon aku pagi ni. Mampos aku tak angkat sebab henpon kat atas meja PC...aku kat katil tido ngan henpon satu lagi.

Gile ke ape??? Tu belom Budak Mickey Mouse tu lagi..heeeeeeeeeeeeeeeeee kenapa nih???
Sepatotnyer SAHAM aku jatuh MENDADAK...ini naik melonjak lonjak pulak...hmm....salah nih!!!!!!!

Yang penting....Mr Kitty tau abang RELA nak ngorat aku. Dia diam..tapi aku tau dia jelous. Biarkan.....sapa suruh tak cakap?
Ini Counter aku balik cara KOTOR! Tak pe ..tak pe....saje je BULI aku kan Mr Kitty...
Alahhh itupon sebab ko tau aku sayang kat ko.....
tak pe tak pe ONE DAY will come...bile ko pulak tak nak LEPASkan aku sampai bila-bila...
Jangan sampai orang lain GODA aku secara SUPER dan ko geget JARI...!


WOOOTTTTT!!! Entry jenes apekah ini???

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post