Friday, November 6, 2009

:: Mari mengemas bilik!!!::

Ekekekek Malam kelmarin aku kemas slash susun atur balik keadaan bilik Mr Kitty yang macam PADANG JARAK PADANG TEKUKUR!
Hampehhhh!!! Memang rumah tu KOSONG tak de BARANG!!! Kecuali KABINET DAPUR...dan TOILET YANG LENGKAP!
Lain lain?? ZERO!!!!!
Semalam aku bawakkan Mr Kitty - Sarung bantal aku (pink+hijau)
- Cadar Tilam aku (pink hijau)
- Tikar Mak aku (merah kuning) - untuk membangkitkan suasana bilik
- Tuala warna PINK TERANG
- sehelai jeans yang adik aku tak pakai
- cermin

Lain lain belom lagi aku tgh plan nak buat rumah tu macam rumah aku...hahahahahahahaha tengok la nnt aku nak amik alih tampuk PEMERINTAHAN!

Hari ni mungkin nak bawak rak untuk barang-barang xcesori diri dia..hanger....pensangkut baju lekat kat dinding tu..
Dia cakap nanti nak balik Somban. Nak bawak TV..radio...ape tah lagik..
Biokan.
Skang aku tengah semak tengok ruang tamu yang macam rumah kongsi tu...hahahahaaaha..tapi tak macam rumah kongsi pon macam umah tak de pe pe adelah.
Aku dah plan nanti nak letak tikar getah je...kapet nanti bukan leh harap dia tu nak sapu lantai!
aku dah ukur mengikut ukuran depa aku... 7 depa kali 4.5 depa.
So lepas tu tak yah beli kerusi...rumah bujang kan?? Hahahahhah..beli je kerusi kentang ataupon bantal ala ala thai yang lipat segi tiga tu....
tak yah banyak-banyak 2-3bijik cukup. Nanti nak beli langsir pulak.
Kat dapur mak aku cakap tak yah beli dapur suh dia beli lauk kat luar je..
Beli periuk nasik ngan kettle je.
Lagi ape ek???
Oh ye....alas kaki!
Lagi??? Haaaa Tong sampah, penyapu, penyodok sampah, berus cuci tandas, segala mak nenek pencuci lantai/tandas, sabun basuh.....
Ecececececeecece...buat macam umah sendiri nampak?!!! - tau sangat ayat dia nanti!
Hahahahahhaahh~

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post