Saturday, November 14, 2009

:: Aku dan Dirimu ::

Aku baru balik dari Equiene.....berTT bersama sama kawan kawan Mr Kitty. Seronok adalah dalam 60 orang yg berkumpul.
Aku sampai sebaik sahaj Mr Kitty sampai.
Aku tak cari dia dulu sebaik sahaja aku landingkan kaki aku kat tanah.
Nak tau aku cari sape?? ANAconda..sebab aku nampak SYUK.
Malangnya....dia ta de. Hmm........adekah kerna Mr Kitty cakap tak yah datang???
Aku pon mencari kumpulan wanita yang memang buleh dikira dengan jari.
Aku salam Mrs Isa..Mrs Mizie..Mrs Wan dan Yuka (skandel/awek syuk/ kawan ANAconda).
Mrs-mrs yang lain tanya kenapa naik kereta asing-asing?
Aku dengan bangganya becerita.....cerita terang terangan depan YUKA.
Dengan harapan biar YUKA cerita sendiri dekat si ANAconda tu...kekasih gelap dia tu LAKI aku!

Apa yang menarik malam ini???
Aku telah dingorat depan orang ramai. Nama mamat tu Fairuz (tak salah aku la)
Aku sampai je kat meja makan...
"Ermmm awak...awak...duduk la sini"
"Ermm????" kerut kerut aku pandang dia...lepas tu pandang Mrs Isa
"Duduk la sini..." dia tunjukkan seat depan dia
"Kenapa pulak???" aku tanya
"Nak berkenalan...."

yang bertopi hitam puteh tu la mamat itu....



Aku senyum. Mencari kelibat Mr Kitty - kalau dia nampak.....FUH!! FUH!!!!
Aku at last amik tempat duduk selang dua seat dari seat yang dia suh aku duduk.
Aku perasan dia asyik pandang aku. Bila aku pandang dia...dia buat isyarat nak number tepon.
TAK DAPEKKKK TAK DAPEKKKKKKKK!!!!!
Last last Mr Kitty dipaksa duduk sebelah aku. Aku tau Mr Kitty tak ske..
Aku jugak tak selesa. Tak tau ngape.
Mamat tu sampai ke sudah cuba dapatkan number tepon aku..tapi aku tak hiraukan dia.
Tak berani beb!!!!
ADe lagi sorang mamat ni...hemsem skit la...macam muke ala ala Farid Kamel.
Sengih sengih kat aku.
Dia duduk belakang kerusi aku. Bila aku pandang dia..dia HAI..asal aku pandang HAI..
isk.....dari jauh mr Kitty tengah perhatkan aku. Macam aku tak tau.
Aku ngan Mrs Isa pulak sebuk bergossip...hahahahha biase la pompuan
Akhirnya orang kanan Mr Kitty sampai pada jam lebeh kurang 0130. Terus duduk sebelah aku.
Mr Kitty pandang aje - biarkan PADAN MUKE DIA!
Lepas tu dia dok perli kereta aku yang ta de STIKER club.
Ade aku kesah??!!!!
Lantak korang la..aku tak nak pasang!!! buat ape?!
Kalau ade stiker paling kecik aku nak..kalau stiker semua jenis POSER...sorry!!!!
Nanti MAIN CLUB aku akan hanjingkan aku! - AKU TAK MAU!

Waktu balik tadi - ok tak de menda. Berani lak dia bagi aku salam dia depan kawan kawan dia - FINE.
Konvoi balik rumah masing masing.
Yang kelakarnye masa dia nak balik dia approach meja aku "BILE NAK BALIK NI?"
Aku sengih..dia cakap "JOM BALIK SEKARANG"
Eh....sayang dia rupanya kat aku ek????
Waktu aku terLUMBA dengan sebijik SATRIA....dia kejar balik kereta aku dan pandang serta GELENG KEPALA.
OPsssssssssss terrrrrrrrr....~
Yang syok?? Dia bagi aku flying kiss... trimas anyway!!!

Yang aku nampak....HP sebuk berbunyi walaupun aku ade depan mata. Hati aku mula nak syakwasangka.
Aku tak tau apa aku patut pikir sebenarnya at 0100 am??? Ade orang call??? sedangkan aku depan mata?
WHATEVER.....
Ya Tuhan...
hindarkan aku dan Mr Kitty dari gangguan gangguan yang tak masuk akal nih...Amin.

p palang s : sebelom g Equiene tadi aku g cuci kereta....tempat biase aku cuci kereta...bangla bangla kat situ cakap badan aku dah susut gile gile....mautaknya...aku dah hilang 5kilo!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post