Monday, November 23, 2009

:: Food Poisoning!! ::

Aku terjaga seawal jam 0500....telefon berunyi terpekik terlolong kat sebelah telinga ni.
SMS - cyang bsk tlg kejut orang kul 1030 ye...
Aku senyum - kecilkan mata- balas SMS tadi.

Selepas dari tu aku rasa macam tak buleh nak tido sebab perut rasa tak sedap.
Dada rasa sebu. Huhuhuhuhuuhuhuu ~ aku dah tau mesti aku dah salah makan nih!!!
Adoiiiiiiiiiyai!!

Siangnya ada 2 kenduri kawen. Satu dekat rumah ni seberang jalan je.
Satu lagi kat Bentong. Lepas balik kenduri tu boleh pulak bersukan air di janda baik dalam hujan gerimis.
Sampaiiiiiiiiiiiiii la dekat dekat nak senja la jugak.
Balik KL. Sampai rumah. Satu family berlepak lepakan depan TV...tgk movie marathon tanpa henti kat ASTRO sampai kul 0000.

Adehhhh perut aku ni sebu lagik nih...aduiiii aduiii!!!
Rasa nak muntah tapi tak leh nak muntah!!
Angin!! Angin!!!!!!!

Dah la malam tadi mimpi pelik...
Aku mimpi Mr Dimple telefon - dia merayu-rayu mintak maaf kat aku. Sebab dia dah buat salah dan mainkan perasaan aku.
Dia menyesal. Dia mintak aku maafkan dia. Seingat aku dalam mimpi tu aku cuma ketawa.
Lepas tu mimpi Mr Kitty berenti kerja.
Ada lagi beberapa mimpi yang pelik. Mungkin akibat dari kesakitan aku ni haaaa.....tapi entahlah!

Perghhhhhh apsal SEBU giler perut nih?!!!!!
OUCH!

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...