Thursday, June 12, 2014

:: Review - Pop, The Soda! Rasa Lekat Kat Tekak! ::





Nak cerita sikit pasal Pop The Soda ni. Ini adalah satu produk minuman keluaran anak tempatan. Ai berkenalan dengan para pari-pari yang menjual produk ini di PenBeX Kepala Batas minggu lalu masa autoshow. 



Mula-mula macam ragu-ragu je nak beli. Macam-macam lak ai tanya dekat para pari-pari berkenaan. Siap tanya apa bestseller Pop The Soda nih? Jawapnya Durian Belanda. Hurm....tak minat durian belanda sebenarnya. Ai pun try perisa Laici. Sudahnya dekat 7 botol ai teguk hari tu! Nak bawak balik ala semacam mencabar sebab naik KureSya.


ni la pari-pari pop the soda yang ai cakap tu








So, ai janji ngan derang nak tulis review pendek. Disebabakan design botol yang menarik, ai tanya siapakah beliau yang menjadi 'model' botol Pop The Soda ni?


 
sampai hari ni masih terasa-rasa di tekak....mujur tak preggy kalau tak naya nak cari oiii!!





Derang ketawa kecil. Maskot katanya...hahahhahahaha. Best jawapan.
Overall, Design botol klasik dan menarik. Rasa sedap terutama Laici, mangga pun ok. Ada pengedar kat KL tak? teringin pulak nak jadi distributor kecil-kecilan. Hik3....

Ok tu ke la kot. Trimas uolls!








Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

1 comment:

aRz MoHa said...

ingatkan keluaran Pak Ali Jeruk tu. Lambang muka tu macam nak sama

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...