Tuesday, December 8, 2009

:: Selamat Datang ke Kuala Klawang ::

Aku selamba balik awal semalam. Kul 1500 aku dah blah dari ospis.
Tak sabar pulak nak tengok rupa Kuala Klawang tu cenggane.
Aku sampai rumah dak kecik tu baru settle mandi. Pemalu nak mampos lak ngan parents aku, berkurung dalam bilik lak kije dia.
Aku ajak dia makan ngan parents aku semua. Lepas tu aku gerak dari umah dalam kul 1700.
Temukan dia ngan balak dia dulu. Baru jalan.
Jalan aagk slow sebab banyak kereta nak naik Seremban. Perjalanan yang indah.
Sembang sepanjang jalan. Bergurau senda ngan budak kecik tu.
Lupa lak nak amik gambar ala ala BFF berdua-dua!!! hak hak hak..
"Emma sayang akak tau....emma sayang akak lebih dari emma sayang along,"
itu katanya. Of course la sebab aku lagi sporting kering dari Along dia tu!!!!
Padan muka Mr Kitty lepas ni! Oppsssss~
Aku tak kasik tau pon sama Mr Kitty yang aku hantar budak kecik ni pai skolah dia nun jauh di Kuala Klawang.



Budak kecik pon tak cakap ngan Along dia. Sebab Alongnya tak mau diganggu.
Aku ni kalau pasal jalan jalan agak terang hati.
Pertama kali ni pegi Kuala Klawang! Dah la budak Emma ni ala-ala tak tau jalan nak balik skolah dia...
Aku lagila...selamba REDAH je!!!
Perghhhh sampai beb!!!!!!
Yang paling seronok?!!
Jalan nak g Kuala Klawang ni dipenuhi dengan corner corner SEDAP. Diantara yang TERBAEK setakat ni.
Terutama corner menuju ke JERAM TOI!!! TERBAIK!!!!!! TERBAIK!!!!!!!!
Selam je amik corner 110km/j ke atas....memang layan...buat kering!
Nanti aku nak pergi berSUKAN RIA kat JERAM TOI...tempat macam besh je!
Aku sampai skolah dia lebeh kurang 1930 (sampai DORM dia sebenarnya)
Kira leh tahan laju jugak la aku bawak kereta sebab dari Somban tak salah ala-ala dalam kul 1900 sebab jalan jem semua kan?



Lepas acara peluk ciom ngan budak kecik yang menanges sebab sedeh aku dah nak balik...
Mr Kitty call, tanya aku nak balik ikoot jalan mana.
Bermacam macam pesanan penaja aku dapat.
Aku pikir nak ikoot jalan yang tulis 'KUALA LUMPUR 81KM' - jalan tu tembus kat semenyih.
Sekali Mr Kitty cakap 'JANGAN IKOOT JALAN TU..IKOOT JALAN YANG DATANG TADI. SELAMAT SIKIT'
Terus aku matikan niat nak jalan ikoot jalan satu lagi tu...jalan sana lagi banyak CORNER!
Aku tau sebab ape...ikoot je cakap MR Kitty.

Maka lepas tu aku terus shoot balik KL. Sampai KL dalam kul 2130 - aku rasa mmg laju aku rempit balik rumah!



Sampai je.kepala sakit.bdan sakit. Mr Kitty tepon pesan suh pegi mandi.
Aku mandi - baring - terus lelap. Tepon bunyi pon tak sedar.
Pagi bangun ada 60 missed call. 8 SMS....Ngeeee~
Bangun-mandi-pegi kije!
So.....Kuala Klawang aku akan datang lagi!
KORNERmu membuatkan aku ANGAU!!!!


No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post