Monday, December 28, 2009

:: Rangkuman Hujung Minggu yang Penat ::

Hujung minggu baru baru ini adalah diantara hujung mingu TERPENAT aku setakat 2009 ni!
Hari Kismes dikala semua orang bercuti - aku kije part time (ewahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! trimas to miss vin)
Hari sabtu pulak...aku ke majlis pertunangan Cik Nane dan kemudian ke Paroi untuk Otoshow dan kemudian ke Nilai.

Ada citer menarik sebenarnya untuk hari Sabtu terbabit.
Selepas acara yang agak menarik dan tertarik di Umah Cik Nane. Di mana Mr Kitty menunjukkan beberapa perangai pelik.
Seperti : terlebih peramah dengan kawan kawan aku. Padahal sebelum ini dia agak membenci acara acara bertemu peminat peminat aku di majlis majlis kenduri kendara nih.
Selepas itu di otoshow : macam biasa la....
Nilai : ni yang menarik nih.
Kami ke Nilai kerana Mr Kitty nak sangat temukan aku dengan si Saiko. Tak de la cun mana pon...sekali imbas maybe macam Liza Hanim. Aku lak macam Amelia AF! wakakkakakakka (perasan!)
Badan stok macam aku. Muka tak ok....muka aku tak de sebijik jerawat pon...tapi muka dia...erk!! (no komen!)
orangnya memang stok gangster. suaranya serak serak basah dan agak garau. Bila bercakap...kaki letak atas kerusi member..nak kata stok jenis selamba aku tak berapa nak sure. dan dia ada
TANDA LAHIR kat atas bontot kanan (antara pinggul dan pinggang) berbulu beb!!! YIKES!! oppsss sorry wa ternampak lakkkk!!!! Ngeeeeeeeeeeeeeeeee~
Dia kalao perangai tak macam HANJING memang leh buat member dengan aku. Tapi perangai dia stok hanjing...mintak maaf la aku tak cari kawan macam tu.
Masa nak balik tau tak dia nak carik gadoh dengan aku?!!!
PALACHIP nye TINO!
aku tak nak kasik number tepon aku kat dia (NI SEMUA ATAS PERMINTAAN DAN ARAHAN MR KITTY ok)
dia leh buat isu lakkkk.....
aku selamba je cakap kat dia "sorry la aku tak bagi number tepon aku kat orang yang aku baru kenal satu hari...if ko nak number tepon aku ko mintak kat dia (Mr Kitty) "
terus dia nak ngamuk!!
apahal?!! number tepon aku..akunyer pasal la!
Dia cakap "ahh dah terlambat...korang ada komplot!!"
aku kata "komplot apa lak nih???!!!"
"sudah la!!!" dia kata kat aku
terus dia pandang Mr Kitty macam nak pukul orang
Mr Kitty cakap : Aku dah buat baik macam ni ko balas kat aku kan??? - Mr Kitty pandang Saiko
"Apa??!! korang ni mesti ada apa apa nih!!!"





Aku pandang derang berdua :

AKU TAK NAK CAMPOOR HAL RUMAH TANGGA KORANG! Banyak benda lagi aku buleh fikir. Korang settlekan la macam orang bertamadun ok!
Aku angkat dua dua belah tangan aku...aku blah!!!!!

Dari jauh aku leh tengok derang berdua dah berTEKAK!
dalam 15 minit lepas tu Mr Kitty panggil aku dan kitaorg balik KL.

Mr Kitty cakap....
saiko tu JELOUS ngan kitaorang. Dia syak macam macam.
Apa lagik...aku pon membebel la dengan Mr Kitty. Dia yang nak bagi muka lagi kat POMPUAN tu...konon..sayang la..take care la sebab dah lama kenal!
BUTHO!!!!!!!!!!!

Tapi kitaorang ok ok je...tak de gado gado pon...cuma macam agak...ermm....macam tak nak bincang or bercakap apa yang berlaku sebab kitaorang malam tu
buat macam biasa. Mr Kitty telah memanjakan diri...nak potong kuku pon suh aku yang potongkan..GEDIK nak mampos!

Ahad :
aku diserang sakit puan dan duduk rumah seharian.
Sapa sapa ajak kuar pon aku tak mau. Maafkan saya..cik Nane, Cik Oren dan Cik Catz. Tidak lupa maafkan saya Mr & Mrs MP. Maafkan saya Cik Kakak Ipar dan Abang Ipar.
Sorry tak larat nak kuar. Tido lagi syok.

Kepada MR Kitty yang telah melayan Saiko yang turun KL carik aku - TRIMAS la....malas nak kenang jasa anda!
Kepada Saiko...tolonglah berubah. Untung lu beb balak aku sayang sama lu!
Kalau ko tak berubah jugak...entah la (tapi terasa mcam dia akan berubah BIG TIME sebab dia nak sangat ngan Mr Kitty tu!)

dan aku bermimpi gigi gigi aku PATAH!!
erk!!!!!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post