Friday, December 4, 2009

:: Pelik pelik... ::

Isk isk isk...hari ni hari yang hujan seharian.
Aku tak pegi kije sebab tak sedap hati. Macam macam jadik hari nih walaupon kije aku dok umah je selain dari pegi bank.

Pagi aku pegi bank konon nak uruskan kehilangan CC aku.
Balik dari bank aku pegi Klinik amek MC - dekat klinik seswatu terjadi.
Ade seorang awek yang Maha Ayu dan Sopan santun serta buleh tahan cun dengan kulit putih melepaknya menghampiri aku - jual buku. Aku dah penah tgk buku tu...aku skang tingin nak baca La Tahzan...buku lain lak dia offer. Tup tup dia nampak macam aku tak berminat.....sekali dia keluarkan seswatu yang membuatkan aku terus tak pikir panjang dan beli.
Lepas aku bagi duit semua kat dia....dia senyum seindah indahnya - aku ske tengok muka awek ni....suci murni dan segar. Dengan pandangan matanya yang best tu....she got the skill i guess.
Last last sambil dia tulis resit kat aku...dia ckp something. Aku jawap je soklan dia. Last last dia saam aku...dia cakap 'Saya doakan awak bahagia....saya doakan awak jumpa jodoh awak nanti'
Aku jadik pelik. Minah ni saikik ke - dalam hati aku. Dah la aku tipoo dia aku cakap aku student. Erk....rasa bersalah pulek. Lepas akak kaunter ubat panggey aku. Aku g amik ubat bila aku berpaling awek tu dah ilang. Balik aku citer kat ayah aku....ayah aku cakap 'tah tah malaikat.....'

Wooooooooooooooooooooooooooooo~~~


Aku balik umah tido....bla bla bla.
Bangun je...aku tepon atok aku. Mengadu hal hati aku nih....nak tau tak jawapan kaseh atok aku amatlah ringkas dan padat 'RILEX JE' hoh!!! 0_o apsal semua orang menggunakan perkataan fav Mr Kitty kat aku nih??? y?? y??? y?????


Lepas dari tu pulak...Mr Kitty call aku. Mengadu hal dia lak....gaji dia kene potong sampai tnggal 3ratus je!!! Lagik kijam!!!! Aku tak leh ckp ape selain suh dia rilex je.....ekekekkekekekek

Kemudian.....adik aku lak call aku

'weh akak cube ko teka aku kat mana??'
'ko kat mana? manalah aku tau....ko kat kedah la kan????'
'eh tak de la....aku kat DANOK la!! hahahhahahaaha'

lagik menggong.....tetibe kat DANOK lak ngan anak bini dia!!! Saja je la tu g DANOK tepon aku....nak jeleskan aku la tuh!! cis kek!!!!!


Malam ni ade miting car club mr kitty...aku tak tau kenapa AJK derang beriya suh aku datang. Dah la itu hari aku terdengar Mr Nana nak suh aku jadik Secretary....gile! aku stiker pon tak de....baju pon tak de......hish!!!!!!

Nak pegi ke tak ek??

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post