Tuesday, December 1, 2009

:: Ko Rilex je - Vol. 2 ::

Dia.honey "aku kalao dah sakit hati dalam bergurau pon ko leh kene maki!"
less than 5 seconds ago from Twittie

Di atas adalah STATUS twitter aku pada jam 1451.
Aku adalah orang yang sangat flexible mengikut suhu muka bumi. But kebanyakkan masa suhu hati aku sanga COOL. Jangan buat aku dilanda SUMMER season!
Dalam bergurau aku leh PERLI lebih panas berapi dari POSPERITY Burger mahupon cili padi! Lukanya akan jadik lebeh dalam dari bom tangan mahupun jerangkap samar!
Mangsa hari ini?
Mr Kitty!
Aku saja je anta SMS yang nak tengok kegelabahan dia.
"Kenapa buat cenggini?"
Itu kata SMS aku.
Sekali dia balas 4 SMS!!!
wakakkakakaka
1. Kenapa nih?
2. Buat ape nih?
3. Saya buat ape?
4. Apa nih?
Well .... well.. well.. aku gelak sendiri secara solo kat kedai mamak!
Aku balas kat dia..
"Rilex....salah bagi sms, bukan nak kasik kat awak...sorry ek..hehehehhehe"
Poyo je..konon salah bagi SMS sebenarnya saje je wat cenggitu.
Tak lama dia call....
Lama jugak bersembang dalam setengah jam. Penuh dengan sesi PERLI hanya untuk Mr Kitty!
Mr Kitty : Apa kene ni awak?
Aku : tak de ape ape la..kenapa?
Mr Kitty : Ye la apa saya dah buat?
Aku : La..salah kasik SMS. Rilex la.....awak tak buat salah kan?
Mr Kitty : Ye la...awak kasik je SMS tu org terfikir. Eh apahal nih? Dia nampak ke ape aku tengah buat kat sini?
Aku : Awak tengah buat ape?
Mr Kitty : Kije la
Aku : sambil??
Mr Kitty : Sambil ngorat
Aku : hebat tak saye leh nampak ape awak tengah buat..banggan tak dengan saye?
Mr Kitty : Ngorat je kottttttttttt bukan nak wat ape ape pun
Aku : Memang la tak wat ape ape....sbb tak dapat. Kalau ade offer takkan nak tolak kan?
Mr Kitty : Rezeki jangan ditolak. Musuh jangan dicari
Aku : Ehhhhhhhhh bagusnya tak cari musuh. Cari rezeki tu memang digalakkan....bagus3
Mr Kitty : hahahhahahahha
Aku : Dah dapat mangsa terbaru ke belom?
Mr Kitty : Ewahhhhh cakap biar berlapik skit
Aku : La....bergurau pon nak terasa ke?
Mr Kitty : Bergurau ada hadnya..orang tau orang jahat
Aku : Rilexxxxx.... gurau je. Terasa untuk orang bersalah je....hehehehehehehee
Mr Kitty : Perli ke?
Aku : Mana ada perli.....bergurau. Kalau kita tak bergurau cenggane kita nak bertambah mesra kan cayunk?
Mr Kitty : Hmmm ye la
Aku : Cuba baca apa kata hati saya sekarang?
Mr Kitty : Awak sayang kat saya
Aku : Memang la saya sayang kat awak..takkan sayang kat kawan awak lak kan?
Mr Kitty : Rilexxxxx je dulu..ada jodoh kawen la kita
Aku : Memang la....tengah rilex la tengok drama
Mr Kitty : Apa?
Aku : Ni haaa tengah tengok drama indon kat you tube
Mr Kitty : ohhhh..mlm nanti orang nak pegi Serting tau
Aku : Serting tu kat mana?
Mr Kitty : Jempol
Aku : heh?? Jempol??? (buat buat tanya)
Mr Kitty : Kat Negeri Sembilan la
Aku : ohhhhh sorry la saya tak tau. Berapa hari perjalanan pegi Serting tu?
Mr Kitty : Dalam 3-4 jam...jauh jugak tempat tu
Aku : Oh...ye ke? Ingatkan dalam 100 hari ke...100 jam ke...kene naik bot..masuk hutan...
Mr Kitty : Tak de la pai cenggitu
Aku :balik hari ke overnite mana mana?
Mr Kitty : Balik hari la...esok kan nak kije
Aku : ehhhhh manalah tau nak overnite umah sapa sapa
Mr Kitty : Umah sapa pulak...tak de awek nak offer..ehhh salah cakap lak (dia buat lawak)
Aku : Iskkkk tapi kalau ada yang offer mesti la nak kan? takkan nak tolak rezeki tu.......jangan tolak. Tak elok tolak rezeki nih!
Mr Kitty : Orang balik rumah terus la nanti
Aku : Bawak awek tak?
Mr Kitty : Lelaki yang beriman mcm saya mana leh buat cenggitu
Aku : Beriman tang mana tu?
Mr Kitty : Hati....
Aku : hahahahahhahahahhahaa...untungnya saye..
Mr Kitty : Rilex...rilex......
Aku : Are you sure?
Mr Kitty : Yes..sure. Jangan touching ye
Aku : rilex je... tak touching pun. Awak je yg terasa kene perli kan?
Mr Kitty : Dah la..saya nak berak la....muah muah!

Haih.......buduh betul!



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post