Monday, December 7, 2009

:: Sarah Jantan Vol. 3 ::

sangkaan aku pasal Sarah Jantan memang tepat...
hari ni abang angkat aku bagitau yang si sarah jantan dah citer macam macam pasal aku n Mr kitty kat dia.
Ini termasuklah citer citer haram aku!
Gile punya manusia!! Tikam aku ye???
Kali ni aku nak buat rilex je. Aku nak jauh dari dia sikit sikit.
siot je jadik baik pon kene 'makan' ke?!
Ada pendapat mengatakan Sarah Jantan suka sama aku.
Tapi orang lain yang dapat.
Maka dia bertugas untuk memecahbelahkan kitaorang berdua.
Aku tak gemar if Mr Kitty lepak dengan dia.
Tapi Mr Kitty nak lepak jugak. Dalam ramai ramai yang dia baca tu..kenapa dia tak baca bestfren dia yang sorang tu?
Tak sangka....tak sangka....
Aku kene lagi rupanya!!!!!
Tak pe..RILEX...RILEX....
setakat nih dah 4 orang cakap benda yang sama pasal org yg sama.
Maka aku akan perhatikan dan dengar je apa dia nak kata lepas nih.
He is out from aku nyer list FB nyer beshfren!

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...