Thursday, December 24, 2009

:: Don't Trust Me ::

OK..Mr Kitty sebuk pujuk aku.
tak tau kenape dan mengape.
pagi tadi awal awal pagi jadah aku dah dapat maklumat dari 2 informer aku.
satu dah dapatkan alamat n nama penuh minah tu.
yang ke dua fwd SMS minah tu kat aku.
bunyinye begini :
"Minah tu kata Mr Kitty dah 2 hari tak ctc dia. Then tgk dalam mespes Mr Kitty ngan pompuan laen"

&

"Dia cakap lagi if Mr Kitty leh kenekan dia..dia leh balas 10 kali gande"

ade aku kesah?? balas la kalau nak balas...wa ta de hal beb!

dan aku hanya tinggal KETAWA......!!!!!

dah nasehat awal awal Mr Kitty ni peel...bukan bukan skit......
Naseeb la...
Lepas Mr Kitty pujuk pujuk aku pon aku dah tak berapa nak ada percaya dah pown....tunggu je la~
Kalau aku terkawen ngan orang lain...jangan nyesal sudaaaa~

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...