Wednesday, November 9, 2011

:: Karma - kenapa? tak percaya? ::

Salam Aidiladha untuk semua. Rasanya belom terlewat kot...hehehhee
Well...AidilAdha tahun ni lain dari tahun yang sebelum sebelumnya. 1st time ikoot hubby balik kampung dan merasai kelainan Raya Haji di tempat orang. Part paling besh?! MAKAN TAK BERHENTI sampai baju sendat.

Tapi bukan tu yang ai nak citer pun. Ada citer yang lagik menarik dari nih.
Adik Ipar ai - Bibie yang baru je sekolah darjah dua.

"Kak Honey tau tak?" kata bibie
"Apa dia?"
"Hari tu....bibie gelakkan sorang kawan bibie sebab dia main kat tepi pagar tu lepas tu tangan dia luka..."
"Dah tu?"
"Tetibe tadi tangan bibie lak luka" - dia tunjukkan ai tangan dia yang luka tu terus dia sambung
"Padan muka bibie gelakkan orang lagi...Allah dah balas kat bibie dah....orang paggil ape ye kalao macam ni kak honey?"
"Karma..."
"haaa....karma....!! Bibie dah kene dah...." terus dia muncung

dalam hati ai..."dak kecik pun tau apa tu KARMA...tapi yang pangkat mak budak segala pun masih ada yang tak percaya pada karma!"

Kesian orang yang macam nih!!!!

Ai nak tulis sambungan citer awek velachan nih...tapi nanti la....nak tunggu esok....sebab esok movie nite..well....bai!




Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...