Friday, March 11, 2016

:: Contact Lense Koyak Dalam Mata ::

Perkara ni berlaku  seminggu lepas sebenarnya. Terkejut pun ada. Pelik pun ada. Sebab selama ai pakai contact lense ni tak pernah lagi berlaku perkara ni kecuali ada sekali dulu ai pakai jenama blincon terkoyak sikit tepi.

Kali ni terkoyak dua contact lense nih. Perghh...patut la ai rasa macam tak berapa nak selesa. Tak perasan memula dah tinggal separuh je lense dalam mata. Patut la mata sebelah rasa macam tak berapa nampak.

Sekali ai tengok contact lense dah tinggal separuh, separuh lagi tah pegi mana tah hilang. Sekali ai teringat time ai rasa tak selesa time tu ai ada kat atas katil. Ai pun cari la..sekali ternampak separuh lagi lense tu atas cadar!!! dah kecut pun lense yg separuh tu




Berderau darah ni uolls sebab sebelum tu ai dok tenyeh2 bebola mata ai sebab takut tertinggal dalam mata. Fuh!! Ada atas katil rupanya, tapi itupun takut woo....

Contact lense ai beli ni jenama PHANTASEE, jual kat kedai cermin mata. Tapi apasal leh jadi koyak nih?!

Gilalah.....so makanya ai telah berpuasa tanpa contact lense seminggu dah nih. Pakai la spek mata ai yg ai selotape sebab patah tu..huhuhuhuhu

watermark

2 comments:

miss eimanhikmah said...

huhuhuhu..kenapa boleh koyak tu..seram pulak..hr tu pernah konon fefeling pki contact lense tp rasa gatal pastu gosok2 terus tanggal jatuh ke lantai..jd arwah dah contact lense tu..hahaha

Chekgu Azrine said...

Akk blm pernah kena camni...
Tp akk mostly pakai yg plain je...
Mgkn sis xperasan kot ms msk kat mata tu mgkn dah koyak skt..akk pnh jugak koyak terkena kuku...tp blm pakai kt mata lg dh perasan la..hehe

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...