Saturday, January 1, 2011

:: Selamat Tahun 2011 ::


2010 banyak tinggalkan kenangan yg mmg terkonang-konang kek den hi ha.....selamat tinggal 2010 ..selamat datang 2011 ..semoga kita semua bahagia..Amin. Good Luck for us all...
Inilah ringkasan JENDELA 2010 aku :



Januari 2010 : aku maseh terkontang kanting sebab Mr Kitty yang tak ku sangka akan menJACKPOT aku kerana matawang yang aku ada. Aku dalam masa yang
sama sedang berusaha untuk pergi atau memperbetulkan hubungan aku ngan Mr Kitty walaupon hati berbelah bagi.

Febuari 2010 : Aku akhirnya meninggalkan Mr Kitty for GOOD bilamana dia tetibe suh aku buat LOAN untuk dirinya. Harap MAAF aku tak nak jadik hamba lelaki lagi!!!

Mac 2010 : Aku dah start jadik orang yang NORMAL dan Happy kembali - trimas to Incik Pinky saye

April 2010 : Incik Pinky datang MERISIK aku..selepas lebeh kurang 2minggu aku berjumpa dengan keluarga dia. Dan selepas beberapa hari dia jumpa parents aku

Mei 2010 : Aku bertunang ngan Incik Pinky dalam majlis yang meriah serba PINK dan HELLO KITTY. Kereta aku akhirnya siap setelah sekian lama aku menunggu dengan penuh kesabaran bilamana selama ni duit aku asyik kene pau ngan lelaki TAK GUNA!

Jun 2010 : Aku terus terus terus HAPPY walaupun dugaan mula datang. Teruskan Projek KureSya

Julai 2010 : Masih lagi happy dan terus happy lagik. Teruskan Projek KureSya

Ogos 2010 : Aku adalah seorang yang HAPPY!. Teruskan Projek KureSya

September 2010 : Pertama kali bergelar Tunang orang di dalam Bulan Ramadhan dan bulan kelahiran. Teruskan Projek KureSya hampir siap..stiker pertama di tampal!

Oktober 2010: Pertama kali bergelar Tunang orang di dalam Bulan Syawal. Sesi pra-perkenalan dengan keluarga sebelah Incik Pinky dan sesi Incik Pinky berkenalan dengan keluarga aku. Teruskan Projek KureSya. Tambah lagi stiker. Projek Interior bermula.

November 2010 : Teruskan Projek KureSya..hampir complete!


December 2010 : KureSya menang besar jugaklah kat Autoshow. Alhamdulillah. Happy betul!!!! Malaysia menang AFF Suzuki Cup selepas 14 tahun menunggu. Dan ini merupakan TAHUN AKHIR aku bergelar CIK!

Tu saje kot.....nanti ape2 update mcm biasa sudaaaaa

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post