Tuesday, January 4, 2011

:: Kecik Hati ::

saye sedang berkecil hati dengan Incik Pinky....skang ni dia sangat suka carik gadoh....skit3 nak gado...dah mintak maaf...tapi ayat2 maaf itu ditokok tambah pulak. contohnya :


Honey : Honey mintak maaf ok
Incik Pinky : D maafkan tapi semua ni D la yang salahkan selama ni...Honey salahkan D semua benda


Aku lak skang sangat sensitif terhadap ayat-ayat yang TIDAK TELUS ini...
maka dengan itu bergaduh la balik......!!!


Benci Betul la!
aku tau dia takkan call aku sebab tahap keEGOan dia memang sangat HEBAT aku tak terlawan kalao nak suh aku lawan EGO dia tu...muka nampak lembut dan mulus serta tatasusilanya memang HALUS.....tapi EGO dia? Allah aje yang boleh ubah semua tu sebab dia sendiri takkan ubah tahap EGO dia....kenapa aku cakap cenggini? Sebab dia sendiri yang cakap....Sekian




nota kecik : member2 dia dah bitau aku pasal benda nih...derang cakap bersedia untuk menahan 'perangai pompuan' laki ko

2 comments:

HonEyBuNNy said...

kalau org yg ego tinggi ne susah la...mst asyik kita ja makan hati kan...sabar tau...

Dia.Honey said...

ngah sabar la ni honeybunny....ngah tahan je hati even rindu [degil tak nak kalah..tak nak call dia! hahahha]

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...